Benim oglum da 15 aylık olmak üzere.Sabah 08:00-08:30 gibi kalkar.Emziririm sonra 09:30 da kahvaltı,10:30 gibi bir meyve ve bir kere emzirme ögle yemeğine kadar. 12:30 -13:00 gibi ögle yemegi yer ve 13:30 gibi uyur.15:00 gibi kalkınca meyve ,yogurt bazen de tost yer ögle yemeği ne kadar yediğine baglı.Akşam 18:00 aksam yemeği yer ve 20:30 dada yulaflı mama hazırlarım (miktarı çok az) sonra 21:30 gibi emerek uyur