4 ay 20 günlüğüz emmem istemiyor dişi kaşınıyor sürekli emmediginden kakasınıda yapmıyor zorla ağlarken agzına dayayıp pışpışlıyorum ama cok kötü hissediyorum böylede yapmasam aç geziyor yavrum ne zaman normale döner bu cocuk cok üzülüyorum bizim gibi olan var mı