Nedimaysen Bebeğim 1 ay 8 günlük boynu pişik olmuş çok fena kırmızı sulu napmam lazım pişiği önlemek için 🤦🏻♀️
ShrBakar Nedimaysen oksizinc kremini kullanabilirsiniz çinko içerdiği için vücuttaki pisiklerede çok iyi geliyor
Neslihanbew Nedimaysen ben pişik kremi ve bebek yağı sürmüştüm sırayla iyi geldi bize bu şekilde ama daha sonrasında sık sık hep yağladım boyun altını