Mucizebebegim 1 aylık bebegim var doğumdan 3 4 gün sonra topuk kanı için sağlık ocağına gittik o zaman 3 kilo 50 Gr dı. Bugün tam 1 aylık bebeğim bugün asi için gittim 3 kilo 550 Gr olmus yani hemen hemen 1 ayda 500 Gr almış iyi mi sizce ?
Kelebegimmmm Mucizebebegim tamamen anne sütü ise çok güzel. Hiç bozmayın bol bol emzirin biraz daha sık emzirin daha çok alır. Olaya mama biberon girerse çok kilo alıyr ama meme reddi oluyr
Mucizebebegim Kelebegimmmm yok cnm arada mamada verdim ama azalttım artık süt gelsede gelmesede emziriyorum mamayı azalttik iyi yanı dimi kilosu
Kelebegimmmm Mucizebebegim tamam mamayı birden kesmeyin sakın. Azaltark kesin. Kilo kaybetmesin. Kilo alımı normal daha çok alsın istersen daha çok emzir. Hem sütün artsın hem daha çok kilo alsın