kbrgmss Birgün boyunca bezini almasam oyle akşama kalır yani sadece anne sütü alıyor sık sık emziriyorum acaba sütüm yetmiyor olabilirmi ? Su içirmeye çalışıyorum içmiyor mama falanmj alsam ne yapmalıyımmmm 😫
Deletedmom278 kbrgmss Şuan havalardan dolayı sıvı kaybı olabilir terden vs su içse güzel olur sık sık emzirmeye devam edin.
CatBoy kbrgmss iyi beslenen bebeğin günde en az 7 kez çiş yapması gerekir muhtemelen yetersiz kalıyor beslenmesi
sufflee CatBoy neye göre 7? Yanlış bilgi vermeyelim şuanda ter devreye girdi birde büyük artık aç olsa ağlar anlar annesi
sufflee CatBoy anlıyorum da doluluk oranı ne olacak onu nasıl anlatacaz ben mesela orta doluyken çıkarıyorum artık 7 aylık büyüdü diye