Yildizz_ bende aynı dertten muzdaribim gerçekten. Benim kızım özellikle muza hem düşkündü hemde koca muzu tek başına tüketebiliyordu. Kabızlık yaşadığı için muzu tamamen kestik. Ben mama yapıyorum ; irmik , ruşeym suda haşlıyorum , içine bazen bebe bisküvisi bazen kayısı ( kurusunu haşlayarak) bazen armut , iki çay kaşığı kadar ev yapımı pekmez , yarım ceviz içerisine koyuyorum. Genellikle yiyor onu. Bazen sadece dört-beş bebe bisküvisini göğsümü sağarak ıslıyorum ezip veriyorum seviyor öyle . Sabahları yumurta sarısını veriyorum . Genellikle kaşıkla hiç bir şey ağzına vermiyor ama yukarda bahsettiklerim dışında bizim yediğimiz yemekleri suluysa ekmeğe banarak elimle veriyorum değilse gene elimle veriyorum , gayet güzel yiyor. Herhalde kaşık sevmiyor. Sizde elinizle deneyin , belki sizin bebeğinizde öyle sever. Ayrıca ekmek kemirmeyi , soğan kemirmeyi seviyor öyle de verebilirsiniz eline.