Mirayunannesi Bebeğim 8 aylik ve hiç bir şekilde mamasını içmiyor onun harici diğer besinleride yemiyor dün saat 11de besledim ve hala ac ac duruyor ne versem diliyle itiyor ve ağlıyor mama diyor ama yapınca reddediyor yardmcı olurmusunz
Ebruferit Mirayunannesi çorba falanda mi içmiyor canım 🙁 tadına falan bak yada başka mama al belki sevmez oldu tadını