Minikhayat_1 canım benim kızımda da kabızlık vardı 7 gün yapmadığını biliyorum ağlama krizlerine giriyordu fitil aldık iyi geldi sonradan doktora götürdük doktor verebileceğimiz ilaç yok dedi annenin kendisine dikkat etmesi gerektiğini söyledi patates ve muz dan uzak dur yeme ve bol bol hoşaf iç ben hoşaf içtiğim den beri çok şükür bir sıkıntımız kalmadı