Bebeğim 2 aylık 6.200 kg 3 kg doğdu doğduğundan beri meme mama şeklinde gittik günde 2 yada 3 sefer sma veriyordum başlarda sütüm gelmediği için ama 1 haftadır bebeğim mamayı almak istemiyor sadece beni emmek istiyor sanırım artık sütüm yetiyor diye düşünürken buseferde çişli bezimiz artık eskisi gibi dolu dolu olmuyor acaba doymuyormu ki neyapacağımı şaşırdım düzenimiz bozuldu üstelik mamayı bırakalı çok sık emiyor bir emzirme düzeni oluşturayım diyorum onuda beceremiyorum aranınca ağlayınca emziriyorum sık emdiğinden kısa duruyorbuseferde memede bana bir akıl verin şaştım kaldım artık mama meme şeklinde giderken daha iyiydik 😞