Kozlar bebeğim sekiz aylık ek gıdaya başladığımızdan beri hergün yumurta sarısı yediriyorum bi sorun yoktu ama sıcaklarla birlikte kolunda alerjik kabarmalar oldu yumurtadan diye düşünüyorum ilk zamanlar asla böyle bir durum yoktu sıcak mı etkiledi?var mı bi fikri olan?