tuananilmoms Kızlar sabahta yazmıştım doktor 38 olursa calpol ver dedi bi düşüyo 36lara bi çıkıyo şuan 37.4 evet 38 sınır ama korkuyorum sabah 9dan beri böyle nasıl normale döner bi akıl verin 😔
Merve_Kurt Merve_Kurt eğer oturduğun yer sicaksa bir de bebeğin diş çıkarma donemindeyse normal endiselenmene gerek yok
tuananilmoms Merve_Kurt canım kızım 3 ay 8günlük bence diş değil Edirnede oturuyorum hava iyi ama aşırı sıcak değil sabahtan beri tek zıbınla tutuyorum niye inmiyor ki o beni tedirgin ediyor
Merve_Kurt tuananilmoms korkma canım normal olur arada bebeklerde hem ateşi yok emin ol 37.4 ateş değil Merak etme
tuananilmoms Merve_Kurt hep uyuyor sürekli mızmız ve hep böyle seyrediyor 37.7 çıktı biraz önce, teşekkür ederim
Semrakrhn38 tuananilmoms kizimin ateside surekli olurdu resmen her saat ama 38 bucuguda gecmezdi enfeksiyon varmis ondan oluyormus
Merve_Kurt tuananilmoms sen yinede uzerini kalın tutmamaya bak cnm ayakları soğuk ise çorap giydir ısınsın cnm uzerine de uzun kol ince bir çıtçıtlı badi birde alta esofman giydir biraz terlesin kendine gelir
tuananilmoms Merve_Kurt kısa kollu zıbınla duruyor altta atletide var çorapları var üstüde müslinle örtülü iyi midir giydiriyim mi
tuananilmoms _sutepe34 calpol verdim şuan 36.5 ateşi az önce gülüyordu ama şimdi yine uyudu mıkırdanıyor hiç keyfi yok ve neden bu şekilde anlamadım , eski ateşlerine göre yine çok 35lerde gidiyordu normalde onun ateşi 😔