zeyzeyinannesi Hastaneden 3.gün çıktık, çok şükür ciğerlerine inmedi. Hastanede bize de hava verdiler. Eve çıkınca da burnunu sürekli temiz açık tutun dedi doktor. Şu an iyiyiz, sadece geniz akıntısı devam ediyor. Günde 2 kez 10 cc ıhlamur içiriyorum balgamı için.
Evde sürekli odayı havalandır, burnunu 1-2 defa serum fizyolojikle temizle, Allah ın izniyle inşallah çabucak atlatırsınız siz de.