Bız söyle erken basladık canım malesef ben hıc emzıremedım dogdu dogalı mama yedı. 4aylık kontrolunde 7200dü kılosu 4ay15gunlukken ateslenınce gıttıgımızde kılosu yıne 7200 cıkınca o arada drumuz yıllık ızındeydı soramadık ben kendım basladım bebegım ısteklıydı bız bısey yedıgımızde heyecanlanıyodu falan. Ben ılk kabak havuc patates yogurtla 3 er gun basladım. Sonrasında dıger sebzelerı.. elma armut muz la devam ettık meyveler de bıttıkden sonra evde lor ve yumurta sarısı denedık böle böle gitti zaten 3er gun denıyorsun 2 ayı buluyor tam ne yıyıp yemedıgı🤭🤭