Merhabalar Kızlar 🖐🏻
Her anne gibi bende benim çocuğum neden uyumuyor derdindeyim.Gündüz uykuları iyi olan bebeğimin gece uykusu hiç yok derecede.Gerçekten zorlanıyorum artık.Bir bebek gece nasıl 3 saat tek uyuyabilir aklım almıyor.Pisik değil, altı temiz, karnı tok,gazını çıkartıyor aklınıza gelecek herşey iyi fakat uyku diyince akan sular duruyor.Uyumak istemiyor.Hep oyun oynamak istiyor.Gun içinde yeteri kadar oynuyoruz aslında ama neden böyle anlam veremedim!! Sizin bebisler gece uyuyor mu? Ya da kaç saat uyuyorlar?