Merhabalar,oğlum 1yasinda iki gündür akşama doğru ateşleniyor,kafası çok sıcak 39,koltuk altı 37.5 çıkıyor.İştahsizlik ve ıkınma var tuvaletini çok az yapabiliyor.Bagirsaklarindan sesde geliyor arada.Aksamlari huysuz gündüz gayet iyi,uykusunda cok problemi yok arada ağlıyor gece.ust yan kesicilerin biri patlamış ondan olduğunu düşünüyorum ama emin olamadım.Şu aralar doktorada gitmek istemiyorum.Bunlarin yaşayan varsa cevapları bekliyorum.