Bebeğim 5 ay 16 günlük sezeryan doğum yaptım ve 3 ay sonunda regl oldum buraya kadar herşey normal son aydır 3. Kez kanamam oluyor kan gibide durmuyor kopkuyo simsiyah bir akıntı ilki 1 hafta sürdü 1 hafta temiz kaldım tekrar gördüm 12 gün sürdü 1 hafta durdu 2 gün oldu tekrar başladı neden olabilir acil cevaplar mısınz lütfennn