Doga20 merhaba, Tuzla’da oturuyorum ama yüzyıl Hastanesi’nde doğum yaptım. Kızım küvözdeyken doktorumuz Cevdet Yıldırım beydi sonrasında da Cevdet beye devam ettik çünkü çok iyi ilgilendi kızım ölü doğdu hayata tutunmasını sağladı Allah bin kere razı olsun 🙏 tavsiye ederim 😍