masterchefiniz Kızlar 3 ay 5 günlük bebeğim var severken dik tutup ayaklari üstünde tutuyorlar. İçim gidiyor acaba acır mı incinir mi? Sıkıntı olur mu kaç aylıktan sonra dik tutulmalı severken vs.
Ikrazumra19 masterchefiniz desteksiz oturmadan ayaklarinin uzerine bastirmak omurgasını olumsuz etkiliyor
DogaLina masterchefiniz bu konuda burda bi çok kişiyle farklı düşüncelere girdik 😆 her bebegin gelişimi farklıdır diye. Ama ben kendi bilgi ve tecrübe mi söliyim. Kızımda bazı sebeplerden dolayı ortopedi doktorlarına götürmem gerekti. Doktorlarımız 6. Aydan önce oturmamaları ve ayaklarımı basmamalı yani 6. Aydan önce belden aşlağıya ağırlık bindirilmemesi gerektiğini söylediler bana. ☺️