A1s2a3m4 AdaE1905 bizde 2900 dogduk sonra 2700 e düştük doktor zaten 200 300 gram vermesi normal demişti ama 1 hafta içinde geri dogum kilosunu ulaşması lazım demişti 3 gün sonra kontrole gittigimizde dogum kilosuna dönmüştü sizinde öyle olur cnm merek etme
gzdalidmr AdaE1905 benim de bebeğim erken doğdu 2800 hastaneden 2 gün sonra çıktık 2690 olmuştu 1 hafta sonra sarılıktan hastanede yattı 1 gece sonra çıkarken 2560 olmuştu çok üzülmüştüm ama olur böyle şeyler emzirmeye bakın siz şu an oğlum 2 ay 28 günlük 6000 kg doktor çok çok iyi dedi morelinizi bozmayın
Bsrylmz AdaE1905 çok normal bu, doktorlar söyler genelde ilk hafta 200-300gr kaybetmesi çok normal diye 😊 ee çişli bez sayısı iyiyse alacaktır 1 ay sonra belli olur 🥰
AdaE1905 150 200 gram normalmis ama 300 gram normal degilmis bende ilk etapta düşüş oldugunu biliyorum moralimi bozdu emiyor kakasini yapiyor ama kilo kaybi varmis
AdaE1905 Insallah durduk yere moralimi bozdu ne varsa okudum hersey normal ama bu adam niye boyle dedim cok sukur sütümde var
elvinazra-27 AdaE1905 iki saatte bir muhakkak emzirin ilk on günde doğduğu kiloya gelmesi beklenir. Biz sadece doğduktan bir gün sonra 120 gram kaybettik. Sizinki biraz fazla gibi gece özellikle bol bol emzirin. İnşallah kilo alımı düzelir ☺️
Doga20 Normal bir durum merak etmeyin geri alır o kiloları ☺️benim bebisim de 2600 doğdu 2400 düşmüştü .
Aybukebkl Benim bebeğimde 3 günde 300 gram kaybetmiş sınırda dedi doktor sütüm yetmiyormuş mama takviyesine başladık yetmezmiş gibi kilo kaybı ve açlıktan sarılık başladı dikkat et canım şuan 11 günlük yavaş yavaş topluyor çok şükür
Myagz AdaE1905 %10 kilo kaybedebilir fazlası sıkıntılı sütüm var demişsiniz ne kadarda bi emiyor bebek tam emebiliyor mu
AdaE1905 Kelebegimmmm oyle canm sastim kaldim baska doktora sordum normal dedi errafimdaki annelere sordum 700 gram kaybeden bile var psikolojimi bozdu biramti bu gün
Kelebegimmmm AdaE1905 doktorun yanlış yönlendrmesinden şu an meme reddi yaşıyrm. Sade kilo ve mama aşkı var. Hep yanlış yönlendrme kaç bebeği memeden kestiler. Allh bunları ıslah etsin.
bimohr1406 AdaE1905 doğum şişkinliği iniyor bir kaç gün sonra kilo almaya başlıyor ve o kadar çabuk büyüyor ki 3 günlük halini özlüyor oluyorsun korkma