Canım
Esdoel Canım aşı normal olabilir bizimkinde olmadı ama. İdrar sorunu bizdede var 2 aydır suan 9aylık kızım. Bugün idrar testi yaptırdık doktpr az kristalleşme var dedi bol sıvı tüketsin dedi. Ama zaten amme sütü ve ek gıda alıyor. Sen ihmal etme idrar testi yaptır mutlaka için rahat eder. Seninki küçük anne sütü alıyorsa zaten suya gerek yookki sende