Selam kızlar bebeğim pazartesi doğdu, sezeryan oldum sütüm hemen geldi 3 gün emdi tek göğsümden diğer gögsümün ucu yoktu alamadı, ama dünden beri göğsüme yaklaştığı an ağlıyo morarana kadar hemde, sağıp kaşıkla veriyoruz alıyo ama emmiyor napmalıyım lütfen yardım edinn 🙏🏻
dün rengi sapsarı oldu mecburen mama verdik 3 kere sarılık olmasın diye sütümde akıyor içim gidiyor 😔