Nursah06 bana doktorum 5. Ayinda menenjitin ilk dozunu yaptirabilirsiniz dedi. Ben de suan salgindan dolayi ates, huzursuzluk vb. Yapar diye yaptirmak istemedim. 7.ayinda yaptirin oyleyse 1 yasindan sonraya kalirsa cok etkili olmuyor, gecirmeyin dedi. Ayrica gorumcem cocuk doktoru o da kizlarina 2. Yaslarinda yaptirmis. Her doktor bir sey soyluyor🤷🏻♀️