Cnprtk valla bu sabah geldi sekiz gün önce almıştım. Bir bacağını sanırım takarken biz biraz fazla ittik sadece tek bacağı dengesiz oldu, onun haricinde güzel dandik gelmedi bana ama ben kendi kullanımımız için değil annemlerin evine bırakmak için aldım o yüzden gördüğüm en ucuz şeyi aldım ama gayet iyi geldi bana. A101 e gelenlerden iyidir bence kesin. Tepsisini çok seviyor oğlum, hayvan figürlü olduğu için. Hatta eline boya kalemlerini verip oturttum baya oyalandı, sonra da siliverdim hemen.