Kızlar merhaba durum ablamla ilgili belkş başına gelen vardır ablam hamileydi kanaması başladı ve bebek şu an 16 haftalık ablaö 4 gündür hastanede yatıyor suyu bitmiş bebeğin bugün alacaklar bebeğini allahım kimseye evlat acısı yaşatmasın yanında değilim sokmuyorlar içeri nolur dua edin kızlar denemedikleri tedavi kalmadı almazlarsa milyonda bir ihtimal doparsada engelli olabilirmiş yada doğum sırasında anneyi öldürebilirmiş doktorlar alma kararı aldılar çünkü bebeğin büyüyebileceği alan kalmamış suyu bitmiş komple nolur dua edin çok ihtiyacımız var buna 😣😪