Kızlar dün doktor tiroid için kan almıştı ve 11.1 ’den 12 cıkmış normali 5 olması gerekirken ve düşmesi gerekirken yükselmiş doktor yeşil alan açmış ve çocuk endokrinoroloji bölümü mu ne varmış ona yönlendirdi orda test yapilcak sonuçlara gore ilaç tedavisi yada düzenli kan tahlili verecekmişiz bununla bilgisi olan varsa bilgi verebilir mi bizi neler bekliyo