ZMK 35 günlük bebeğim var ama bir haftadır emerken çok huzursuz sütüm var Allaha şükür ama emerken ağlıyo bırakıp tekrar alıyo bu huzursuzluğun sebebi ne olabilir?
Efemm ZMK emin olun daha fazlası var içinde kuzunun bnde cıkarırdım kndi cıkarırdı ama yok yani işe yaramazdı
gezentianne ZMK O çıkardıgınız gazın 2 katı da içlerinde oluyo o dönem kıvranıyor. Memeyle kavga ediyor. Gazı geldikçe tok olsa da kendini güvende hissetmek için meme istiyor vs
Gulcan1402 Gaz sancısıdır canım nekadar çıkarırsan çıkar yeterli olmuyo maalesef karnına masaj yapın saat yönünde birde ayaklarını bisiklet sürer gibi yapın sonra bacaklarından karnına doğru bastırın
ZMK Gulcan1402 gazını çıkartıyoruz uyuyo ağlamıyo diye gazı yok sanıyoruz dediklerinizi yapıyım sağolun