Şuan evde 6 tane emzik var kızım 2 ay 1 günlük ve ne yaptıysam almadı, resmen öğürüyor ve tükürüp atıyor 🙄 Philips aventi çok önerdiler ilk onu denedim ama yok en son kauçuk emzik aldım trendyoldan maalesef onu da almadı. Sanırım bazı bebeklere ne yaparsan yap almayınca almıyor