Zeynoliya Kızlar selam, 1 ay 9 günlük kızım var, uzayan sarılığımız var bir sürü test yaptırdık doktor anne sütüne bağlı sarılık dedi benzer durumu yaşayan var mı ? Yaşayan varsa neler yaptınız düşmesi için emzirme dışında
Melike09 Zeynoliya kendiliğinden geçiyor canım bol bol emzirmek dışında bir şey yapmadım. Dr da şunu yap demedi zaten. Aç kalmasın yeter
Almirinacemiannesi Zeynoliya hangi testleri yaptırdınız bizde 2 aylık 5 günlüğüz. Yüzünde az biraz var ama gözleri geçti şükür🙏🏻 4,5 seviyesindeydi en son. Bize de hep emzir dediler zaten sık emen bir bebek ilk günlerde sarılık diye hep emzirmeye çalıştım çocuk alıştı😊
Zeynoliya Almirinacemiannesi Bize 8 tane test yapıldı yoğunluk olarak glikoz testine ağrılık verdiler. Bir yerde okumuştum günde 2 kere mama vermeyi öneriyorlar doktor bana birşey demedi kararsız kalsam denesem mi denemesem mi, bizim 6.6 olarak gördük 3 hafta önce, geçen hafta perşembe gittik 8.6 çıktı gözlerinde ve yüzünde var bizimde
Yoncagor Merhaba bende tam 2 ay çektim. Çok zor günler yaşadım bebeğim sürekli uyuyor bende sürekli ağlıyordum hastanede yattık sonra tesadüfen çok iyi bir doktor ile tanıştım. kendisi bana Mardin otu İkşut otu diye bir çay önerdi sabah akşam içtim onu bebeğe de bir iki kaşık verdim. O kandaki sarılık miktarını idrarla attı bebekten çok şükür kurtulduk. sizlere de tavsiye ederim
Zeynoliya Begumke Bende vermeli miyim sizce ? Günde 2 kere verilir diye biliyorum 24 saat ilk defa duydum
Begumke Zeynoliya yani biz foto terapi de aldik 3 ay boyunca hic dusmedi en son 14 tu ge dr.umuz 24 saat boyunca sadece mama verin dedi bi daha vermedik. Ama ben neler denedim kayisi suyu sekerli su isik altinda uyutma guneste gezdirme herseyi yaptim bir tek mama dusurdy her gun kan verioduk ama dusmuodu
Yoncagor Zeynoliya her aktar da yok ben mısır çarşısından bulmuştum. hastanede de yattık ama 13 lerin altına düşmedi değerimiz anne sütü sarılığı dedi doktorumuz ayrıca bu çayla beraber bende çok hızlı kilo verdim
Almirinacemiannesi 4 adet doktora gittim hiçbiri mama yada başk birşey önermedi. İlk hafta fototerapi aldık 2 gün o kadar
BabyLinda Zeynoliya benim kızımda da var. 2 ay 10 günlük . 2 ay kontrolünde değerimiz 5.6 çıktı. Emzirmeye devam dedi doktorumuz. 3 aylık kontrolde bir daha test yaptırcam. Hiç bir şey vermedim sadece emzirdim emziriyorum. Sadece önemli olan bebeğin beyaz kaka yapmaması. Hem sarılık var hem de beyaz kaka yapıyorsa safra kesesinde sorun olabilir dedi doktorumuz. Ona dikkat edin. Çok şükür bizde olmadı öyle bişey.
BabyLinda Zeynoliya valla gündüz 2 saati geçmiyor gibi istedikçe emziriyorum. Gece 3 saat oluyor. Zaten acıkınca uyanıyor.
Zeynep-_47 Merhaba anne sütüne ihtiyaç vardır sütünü paylaşmak istiyenlerden yardımlarınızı bekliyorum