Badevehande Ben başladım. Bi sorun yaşamadım. İştahlıydı yediklerimize bende 5.ayda başladım. Hala ne versem yiyor 🥰 mama vermedim sadece emziriyorum yani tamamen kızıma göre haraket ettiğim için 5.ayda başladım yoksa 6 da başlanabilirdi 😊