Ayaskubra merhabaa ben 3 gündür başladım ilk 2 gün havuç verdim ama asla sevmedi dün kabak verdim biraz yedi bugün de aynı verecegim yarın da sonra patates, brokoli, avokado, elma, armut, muz,kayısı verip devam edeceğim yoğurdu daha önce tattirdim çok sevdi ara ara veririm diye düşünüyorum. Mama sandalyesi çok pahalı bişeye gerek duymadım e bebekten diny modeliydi yanlış hatirlamiyorsam Baby plus markasının önü oyuncaklı olanını aldık 73 lira falandi dayanıklı gayet kullanışlı kaşık olarak mycey markasının 5li kaşıklarını kullanıyoruz 16 liraya almıştım cam rendeyi de e bebekten aldım bide meyve emziği aldım wee Baby nin henux kullanmadım ama çok hoşuma gidiyor o 🤗 önlük de yine e bebekten yarım kollu onu cepli önlük aldık bulaşık deterjanıyla yıkayıp seriyorum hemen çabucak geçiyor lekesi 15 liraya almıştım 🤗