pelinnnnnn Merhabalar, 41 günlük oğlum 2 gündür sürekli olarak ıkınma halinde toplamda zorla iki kez kaka yaptı ve uyuyamıyor sancıdan. Sürekli inliyor çok yorgun düştü artık. Başına böyle bir durum gelen var mı?
Yelizsa pelinnnnnn benim bebeğimde bu şekilde bugün doktora götürdüm gaz dolayı dedi ( sadece anne sütü alıyor) biz gaz ilacıda kullanıyoruz
Melisahsendursun pelinnnnnn canim.2 3 kasik sekerli su icir ilik.olsun azicik o sancusini agrisini alir kakasinida rahatlikla yapr benim kizimda oyle oluyirdu 40inn icinde ben sekerli su veriyordum bi fahat kakasi ni yapip gukuyordu su rahatlatiyor
pelinnnnnn [bilinmeyen] masaj yapıyorum elma yağı sürüyorum kiraz çekirdeği kemeri de taktım ama bana mısın demiyor 😢
pelinnnnnn Yelizsa bende sadece anne sütü veriyorum her beslenmeden sonra gazını da mutlaka çıkarmaya çalışıyorum. Bizde gaz ilacı kullanıyoruz. Ne dedi peki doktorunuz?
Yelizsa pelinnnnnn kakası katı değilse kabız diyemeyiz gazdandır ıkınmaları dedi yani normalmiş zeytinyağı veriyorum bi iki su verdim dedim oda 6 aya kadar bunların verilmesini tavsiye etmiyoruz dedi
pelinnnnnn [bilinmeyen] karnıyla sırtına yapıyorum doktorun verdiği kremle birde zeytinyağı deniyim o halde. Poposuna nasıl yapıyorsunuz?