Kukani Yeni doğum yapanlar devletten ücret alabılmem için nerelere ne ile basvuru yapıyoruz süt parası vs gibi
Defneninannesi Kukani sanırım artık e devlet üzerinden yapılyor. Ben Haziran da dogum yaptım sgkya filan gidilmişti ama artık hepsini e devlet üzernden yapılıyor olması lazım
Ftmsnny Kukani 170 i arayın çalışan iseniz Doğum öncesi ve sonrası rapor ücreti için süreci başlatırsınız. Birde 144 ü arayın devletin verdiği Doğum yardımı PTT ye yatıyor onu öğrenirsiniz