Deniz00 Ikranurum20 sizinki daha küöük bilmez çenesi yorulur sürekli emdirin büyüyünce artık oo ister şuan anladığı için her isyediğinde emdiriyorum
Deletedmom44 Ikranurum20 her ağladığında veriyorum bazen 5 dk duruyo bazen 15 dk kendi ayarlıyo benimki tokken emmiyor anlıyorum o şekilde Bugün 30 günlük olduk
yigitalpinannesiii Ikranurum20 benimki e 37 günlük her saat başı kendi çıkıp istiyor hen uyandirmyorum
Ikranurum20 Deniz00 aksine sürekli emmek istyor 1 ayda normalin üstünde kilo almş sürekli veriyordum şimdi 1,5 2 saatte vermeye başladm artk o sürekli emdikçe sütümde birikmiyor ve yarım yarım emiyo sık sık vernce ondan sordm 2 saat bekleynce daha güzel emiyor
Ikranurum20 Deletedmom44 ya benmkide sürekli emmek istyor ama karnıntokken bile meme agznda dursn istyor buseferde hava yutuyo gazı oluyo kilo alımıda normalin üstnde çıktı 1,5 2 saatte vermeye başladm yalancı emzige alıştırıyorm oyalamak için bekleymce daha güzel emyor ondn sordm
Toprakbrsn Bence cok küçük olduğu icin her istediğinde emzirin sadece karnı acıktığı icin emmek İstemiyor sizi özlediği icin bile emmek istiyor
Zeynoliya 39 günlüğüz, bende 2 saatte 1 emziriyorum. Uyanık olduğunda teklif ediyorum kabul ederse emiyor biraz zorluyorum baktım olmuyor emme saatinin gelmesini bekliyorum
Duygusm Ikranurum20 37 günlük bebeği her istediğinde emzirmek lazım. Hem sık acıkır hem de emerken yorulabilir. Ben sürekli emzirdim o dönemde.
Melekannesi27 Ikranurum20 Vallah benim kızım 50 günlük memeye çok düşkün bıraksam 2 saat emicek en geç 2 saat geçer aradan ama emmeside baya uzun sürer ben ağzından çıkarmasam o asla çıkarmaz sadece doğduğu ilk iki günü emmekte zorluk çıkardı memeyi emmeyi öğrenince artık bırakmadı çok düşkün
Zeynoliya Ikranurum20 Zaten genelde diliyle itiyor tok olduğu zaman. Siz teklif edin emmek isterse zaten emer. Sarılığı yoksa eğer 2 saat yeterlidir kilosuda normalde doktorum 3 saat bile olabilir demişti
Ikranurum20 Zeynoliya sarılıgımız yok doktorumda dedi kilo alımı çok iyi normaln üstnde almş dedi 3 saati geçirme emmesi için yeterli dedi
Zeynoliya Ikranurum20 Bizde sarılık var eğer sarılığınız olmasaydı kendi acıkıp ağladığında verebilirdiniz dedi. Ve ben takip ediyorum 3 saati geçmiyor hemen ağlıyor ve uzun süre memede kalıyor öyle olunca. Maalesef ki sarılık problemimiz olduğu için 2 saati geçirmiyorum. Sizde ne zaman emmek isterse o zaman verin özellikle akşam 10 ve gece 4 arası emzirmek daha iyiymiş kilo alımı açısından bilginiz olsun