Deletedmom44 bende sırf o yüzden götürdüm doktora yediklerine dikkat et hormonlu olduğunu düşündüğün hiç bir şeyi yeme, çilek gibi meyveler yeme dedi. Göğsünde akıntı falan yoksa korkmaya gerek yokmuş zamanla geçermiş ama hemen ama 3 ayda belli olmazmış