Eşimle severek evlendim bir dünya tatlısı prensesimiz var Doğumdan sonra soguk davranıyordu bi şekilde düzeldi dün hiç sebepsiz yere benimle kavga etti hakaret etti montofon ineği dahi dedi ve çoğu Doğum kilomu verdiğin halde odama kapandım kapıyı kitledim çocuğumu duayla uyuttum ağlaya ağlaya kapıyı küt küt vurdu açtım tekrar hakaretler başladı sebebini soruyorım cevap yok senin bana faydan yok bi seye faydan yok ailenin de yok demeye başladı defol git bu evden dedi ve eşim beni hergğn öpmeden işe gitmeyen bir adam sonra sesler yükseldi ve bana tokat attı suan o kadar kötüyüm ki çekip gidemiyorum beni çocuğumla tehdit etti gidersen yüzünü göremezsin dedi. Oruçluyu orucunu bile açmadan oruç türüyor vicdan yaptım gece yemek verdim yine kovdu benim kocam böyle bir adam değildi bi anda ne oldu anlamadım bize kötü bişey mi yaptılar bi anda allah bullak olduk anlamadım yardım edin kızlar kafayı yicem napim nasıl davranim. Evimi kötülüklere karşı kırklamak istiyorum nasıl yaparım