Sütum var iyi emiyo da bebeğim 3360 ile hastaneden cıktı bugün sağlık ocağında 3850 cıktı birde zibini filanda üstündeydi kaynanam sürekli ac bu cocuk diyodu şimdi artık iyice baslicak mama da verelim diye çok çok üzüldüm güzel de sütum var nasıl almaz hemşire 1 hafta deneyelim tekrar gel dedi bakalım