Kızlar benim 4 günlük bebeğim var sezaryen olduğum için sütüm gelmeyince 4 gün boyunca mama vermek zorunda kaldım aç kalmasın diye ama emzirdimde memeyi hiç bırakmadım şimdi sütüm geliyo ama doymuyo gibi ne yapmalıyım mamayı keseyimmi tamamen ?
ikinci sorumda mama yedi gazını çıkarıp duruyo sürekli ama dışkı yok kabız olsa duramazdı değilmi ?