Geçen biri mama konusunda bi post açmıştı bende aynı dertten şikayetciyim. 6 aylıkk ikizlerm var.. İlk zamanlar meme veriyodum ama yeterli değildi tabii mamada veriyodm 4 mamaysa 2 meme şeklinde..eşim doğduklarndan beri yarımsaatte bi meme ver demesyle, bebek hık mık yapsa başımda al meme ver demesyle bana bıkkınlk getirdi.5. Aydan itibaren memeye gelince ikiside ağlamaya başladı atakmı bilmiyorum bi kaç kere zorladım sonra araştırnca zorlammalısnz diye okudm denedm almadılr. 15-20 gündr hiç meme vermiyorm. Ama eşimn ben meme vermeyi zor mama yapmayı kolay sanıyomuşm gibi davranmasından yoruldm psikolojik baskı resmenn. Neymş cocklarını düşünüyomş bağışıklığını. Bende anneym ben düşünmüyomuym. İki bebeği göğsüme koyarken beni istememesi ağlaması ne kadr zoruma gidiyor ama eşimn dk başı hazırcıymışm gibi davrnmasndan bıktım mm. Mama daha zor değlmi yani biberon yıka, hazırla et. Kiii bide ayda 1.200 mamaya harcıyorz. Ama şu süreç beni çok yıprattı napmalıym bi akıl verin