Merhaba biz 3.5 aylık olduk ancak hala mastitle uğraşıyorum, sütümde de azalma oldu sanırım. 4000 kilo doğmuştu oğluş şimdi 7 kilo doktora gitmedik henüz ama 2 haftadır tartıyoruz hep 7 kilo. Kilo alımı olmamış normal mi bir süre sonra kilo alımı azalıyor diyorlar ama o süre şimdi mi yoksa mastit sütümü mü azaltmış anlayamadım 😔 sizler de kilo alımları nasıl?