Hanımlar bebeğim 2.5 aylık korona yüzünden ne kontrollere ne kalça ultrasonuna götüremedim sadece sağlık ocağına gidip aşılarını yaptırabildim erken tanı için 3 ay çok önemli biliyorum ama hastanelerde hala vakalar var ne yapacağımı şaşırdım allah rızası için bir akıl verin