Saadetkaan benim kizim da öyleydi maalesef,gece sıkıntı olmuyodu ayagimdan indiriyodum uyuyodu ta ki emecegi zamana kadar. Gündüz çakılı kaliyodum koltukta artik popom agriyodu hemen uyaniyodu indirdiğimde. Simdi annemlerin yaninda oldugum icin besigimiz de yoktu iki gun once tahta besik bulduk ona yatiriyorum salliyorum hemen uyuyo dünya varmis dedim. Eve gidince cok zorlancam hep ayagimda uyumak isteyecek diyodum ama besikte hemen uyudu şükür. Allah kolaylik versin gercekten cok zor hic bir is yaptirmiyolar.