Merhaba kızlar kızım 3 ay 21 günlük bu hafta başından beri perişan durumdayım geceleri 4 5 saat kesintisiz uyuyan bebeğim saat başı ağlayarak uyanıyo. En fazla yeni doğduğu zamanki gibi 2 saat uyuyo. Uyku gerilemesi olduğu söyleniyo ama 4 aylıkken olmuyo mu bu durumu yaşayanlar nasıl aştı 😕