Hanımlar merhaba, bu akşam oğlum kucağımda (yüzü bana dönük) odasına kıyafet almaya gittim odanın ışığı kapalıydı ama antrenin ışığı açıktı (sokak lambasından ışık geliyordu) yani oda aydınlıktı odadan çıkp salona geldiğimde oğlumun kendini sıktığını farkettim yüzü felan kıpkırmızıydı ve ıkınır gibi vi halle ağlamaya başladı hemen sarılıp burdayım annem felan dedim sakinleşti bu durum daha öncede oldu babası evde gezdirirken falanda 1 2 kez böyle kasılma gibi oldu karanlıktan korktuğunu düşündüm ancak her zaman yapmıyor bunu yatak odamızda karanlık oluyor böyle kasılma yapmıyor neden olabilir sizce 4 aylığız buarada