yigitinannesi06 egzersiz olarak 3 ay, ancak hafif tempolu yürüyüşler dogum sonrası öneriliyor ( evde bebek uyurken leslie 1-2-3-4 mile gibi şeyleri yapabilirsiniz) diyet konusuna gelince emzirirken diyet önerilmiyor, 6. aydan sonra yapılır denilse de ( ek godaya güvenilerek) bu yaklasımın dogru olmadıgı yönünde. ancak siz sağlıksız beslenip aşırı karbonhidrat vs alıp kilo alıyorsanız veya aldıysanız hem emzirip hem sağlıklı besinlerle kilo verebilirsiniz. Eğer çok kiloluysanız 6. aydan itibaren diyete baslayabilirsiniz. 4. aydan baslayan bile var , ama hızlı zayıflama önerilmiyor.