Şişlik bazen kaybolup sonra geri geliyor mu takip edin. Öyleyse fıtık olabilir. Bi dönem bende de olmuştu. Bi doktor fıtık bu ameliyat dedi. Başka doktora gittim hiçbir şey yok dedi. Gerçekten geçti gitti neydi bilmiyorum. İlk doktoru dinleseydin hamile kalmam vs yasaktı ameliyattan sonra belli bi süre. Şimdi miniğim yanımda 😊