Arkadaşlar merhaba. Bebeğim 6 aylık. Yatış şeklini değiştirdiği için kulaklarda kepçelik başladı hemen. Bende bandana takıyorum yavruma ama başına iz yapıyor arada çıkartıyorum, arada başında asaga yukarı hareket ettiriyorum ama başına baskı yaptığı için az çok bebeğime zararı olur mu.? Sizde benim gibi bu sorunu yaşadınız mı? Sizce ne yapmalıyım? Bebeğime zarar veriyor muyum bu şekilde hep düşünüyorum 😔