Annişkolar ben anlayamıyorum bu düşüncede nasıl olabiliyorlar ya ben evladımı dün öz babasıyla biraz dışarı gönderdim hava güzeldi bende evde temizlik yaparım diye ⅔ saat kadar dışardalardı 3 saatin sonunda deliye dönmek üzereydim nasıl bir özlem inanın ağlıycaktım balkonda yolunu bekledim resmen hatta eşime dedim ki esra erola çıkıcaktım kızım evden kaçtı diye söyledim 😀 gerçekten böyle haberlerde programlarda görüyoruz ya yok evladını bırakıp başka adamlara gidenler evinden kaçanlar çocuğunu dövenler Allahım ıslah etsin onlara vicdan versin yürek nasıl dayanır 😢