Tprk1802 7 saat fazla zaten , acıktiginda uyanır diye birsey yok 3 aylık bebek icin , uyanmayadabilir. Kan şekeri düşmüştür uyanmaz bilemezsin , 3 saatte bir vermen gerekiyor benim doktorumun görüşü bu sahsen. Kızım 6 aylık oldu hala gece 2 ye kadar üç saatte bir beslerim öyle alıştı çokta güzel içiyor ( formul mama ) . 2 den sonra sabah kendi kalkıyor ama mesela ilk kalktığında içmiyor aç olduğunu bildiğim halde , fazla açma arayı sonra aç olsalarda içmeyebiliyor nasıl alışırsa öyle gidiyor .( tabiki uyurken yiyor altini değiştiriyorum, direkt biberonu alıyor zaten )