Icot canım primolut un bi sıkıntı olacağını düşünmüyorum bekarlığımda çok içmiştim😂 ama bence bi sıkıntı olabilir çünkü yni de doğum yapmamışsın 1 yıl kadar olmuş. Bence bi kan tahlili falan yaptır veya başka bir kadın doğum uzmanına git. Bazen yumurtalık kisti gibi şeyler ortaya çıkabiliyor. İçin rahatlasın en azından. Çünkü burda kimde olursa olsun sende farklı bi neden yüzünden olabilir😊