1 haftadır geceleri ağlama krizi tutuyor ve yarım saat sakinleştiremiyorum doktora anlattım gece terörü dedi napcaz dedim yapcak bi şey yokmuş geçmezse atarax veririz dedi kullanan var mı o ilacı ay kuzum resmen korkarak deliye dönüyor gece gece apartman inliyor resmen